.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی مازندران

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل مازندران با متوقف کردن یکدستگاه خودرو و دستگیری متهم به مواد مخدر، پنج کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، در راستای مقابله بی امان با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام' رجبعلی – ح ' در امر خرید و فروش مواد مخدر ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

ماموران با دریافت مشخصات متهم به مواد مخدر با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی دریافتند، این فرد که ساکن یکی از شهرستان های همجوار است ، با یک دستگاه خودرو پژو 405 اقدام به توزیع مواد مخدر می کند.

براساس این گزارش، ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی محل فعالیت این فرد در یکی از روستاهای حومه شهرستان با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را در ساعت 30 دقیقه بامداد شب گذشته متوقف و در بازرسی از آن موفق شدند، پنج کیلو گرم تریاک را که بطرز ماهرانه در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان ' ساری' مازندران، زوج سارقی را که با یک دستگاه خودرو کیف قاپی می کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

ساعت21 و 36 دقیقه شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان ساری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت و کیف قاپی در یکی از خیابان های شهر، ماموران انتظامی کلانتری 12 سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه با تحقیق از مالباخته دریافتند، زن و مردی سارق با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید از شهروندان سرقت می کنند.

براساس این گزارش، ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، خودروی سارقان را در یکی از خیابان های شهر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کنند.

ماموران با متوقف کردن این خودرو زن و مرد سارق را دستگیر و از آنان اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند .

در پی وقوع آتش سوزی در جنگل های شهرستان ' نکا ' استان مازندران، 20 هکتار از اراضی جنگلی در این شهر دچار حریق شد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان نکا مبنی بر وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی در روستای' ملا خیل ' ، ماموران پاسگاه انتظامی ' پی رجه ' سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های بعمل آمده دریافتند،حدود 20 هکتار از اراضی جنگلی طمعه حریق شده که با حضور گروه های امداد و نجات و آتش نشانی تلاش برای مهار آتش در دستور کار قرار گرفت .

در همین ارتباط در ساعت 21 شب گذشته ماموران پاسگاه انتظامی 'بیشه بنه' از وقوع آتش سوزی در مراتع روستای ' یخ کش ' با خبر و سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند،بیش از یک هکتار اراضی جنگلی در این روستا دچار حریق شد که با حضور عوامل جنگلبانی و آتش نشانی حریق مهار شد . علت تامه وقوع حادثه در دست بررسی کارشناسان است .

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ساری مازندران ، با رد رشوه پیشنهادی 20 میلیون ریالی متهم به خرید و فروش مواد مخدر را دستگیر کرد .

ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان ساری حین گشت زنی در محور ساری – نکا به یک دستگاه خودرو سواری پی کی مظنون شدند .

ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن موفق شدند ، مقادیری انواع مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک را از داخل خودرو کشف و ضبط کنند.

ماموران در ادامه با دستگیری متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر به نام ' جمال- ر' قصد تحویل وی به مرجع قضایی را داشته که این فرد برای فرار از جرم با ماموران انتظامی پیشنهاد 20میلیون ریال رشوه داد، که ماموران ضمن رد این پیشنهاد مراتب را صورتجلسه و وی را به مرجع قضایی معرفی کردند.

ماموران پلیس آگاهی شهرستان ' جویبار' مازندران، سارق حرفه ای مغازه را با 130 میلیون ریال اموال مسروقه شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 شهرستان جویبار، مبنی بر سرقت از فروشگاه های رایانه و گوشی تلفن همراه از سوی سارق یا سارقان ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، با تقویت گشت های انتظامی رد یکی از سارقان حرفه ای را زدند.

با کشف این سرنخ ، مخفیگاه متهم به سرقت در یکی از مناطق مسکونی این شهر شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم 27 ساله در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی به چندین فقره سرقت دیگر از واحد های صنفی پوشاک و نمایشگاه اتومبیل اعتراف کرد. ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق شدند،20 دستگاه گوشی تلفن همراه را به ارزش 130 میلیون ریال کشف و ضبط کنند.

متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ' بهشهر' مازندران، از کشف 95 هزار و 760 نخ سیگارخارجی قاچاق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ 'سید محسن جعفری 'افزود : ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ، ضمن شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز با هماهنگی قضایی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود : در این طرح هشت متهم به سرقت ، چند قاچاقچی کالا و توزیع کنندگان خرد موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: ماموران در اجرای این طرح دو دستگاه خودروی سواری پیکان و سمند سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 80 پایپ مخصوص تدخین مواد مخدر شیشه نیز خبر داد و افزود : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر مازندران از شناسایی و دستگیری دو متهم به سرقت دخل خودرو با نه فقره سرقت خبر داد .

جعفری افزود : در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بهشهر ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد : ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی رد دو سارق داخل خودرو را شناسایی کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد : ماموران با تعقیب ومراقبت از این افراد، با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری افزود : متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به نه فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند ./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.022 seconds.